Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Kuakgan, feraldruid

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Kuakgan




Antal inlägg : 1
Registration date : 07-12-10

Kuakgan, feraldruid Empty
InläggRubrik: Kuakgan, feraldruid   Kuakgan, feraldruid Icon_minitimemån dec 10, 2007 1:14 am

IRL namn: Björn Gustavsson
Ålder: 33
Bor: Stockholm
Hur aktiv är du? Mycket - fast ofta på lite konstiga tider (nattarbetare).
Hur länge har du spelat WoW? Hm.. jättelänge, sedan innan BWL fanns.

Karaktärens namn: Kuakgan
Karaktärens klass: Druid
Karaktärens ras: Nelf

Dina tidigare guilder: Northern Brigade, Order of Bacchus, New Dawn, Fallen Knights, Ancient Knights
Varför du lämnade den/dem? Har egentligen bara följt med när det blivit splittringar / nedläggningar / massflykter från de olika guilderna. Som nu.

Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: MC/ZG/BWL - hann inte direkt med Naxx innan expansionen kom.
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Kara/Gruul/Mag/SSC/TK/ZA
Din karaktärs /played: 99 dagar (men har ytterligare en lvl 70, en 63 och några 50)
Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Kuakgan (förbannade Armory har slutat uppdatera mitt gear, men detta är hyfsat aktuellt tankgear - tror det enda som inte stämmer är chest: clefthoof är utbytt mot vengeful gladiator)
Dina attunes: Saknar BT och Hyjal

Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Många, plötsligt, det har ju kommit en hel liga med bakgrund i samma guilder som jag.
Varför vill du joina Otur? Raidandet i AK verkar inte komma igång - och nästan alla i AK som jag brukade lira med har sökt sig till andra guilder. Framförallt till denna, vilket måste betyda att det är en bra guild för de är begåvade människor Smile

Vad kan du tillföra till guilden? Finfin tankning, hygglig DPS och ett glatt humör. Dessutom kan jag tråka ut dem som vill med utläggningar om WoW's 'game mechanics' (ja, jag går igång på attack tables och formler)

Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Repair costs har aldrig stört mig.

Hur ofta kan du raida ? Praktiskt taget alltid - om jag är ledig. Problemet är bara att jag jobbar exakt hälften av alla kvällar, enligt ett lite komplicerat schema som vi inte behöver gå in på. Slutresultatet är i alla fall att jag tyvärr inte kan vara med mer än 50% av raiderna.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
Jag är en skåning som bor i Stockholm på grund av jobbet (journalist på Expressen), men sedan jag började med det här spelet känns det alltmer lockande att vara arbetslös i stället. Allt jobbande inkräktar på raidandet Wink
Till överst på sidan Gå ner
steelbeard

steelbeard


Antal inlägg : 92
Age : 46
Registration date : 07-11-20

Kuakgan, feraldruid Empty
InläggRubrik: Sv: Kuakgan, feraldruid   Kuakgan, feraldruid Icon_minitimemån dec 10, 2007 1:24 am

Yey, Mr Instant-65K-threat Smile
Till överst på sidan Gå ner
Majeng
Class Leader
Majeng


Antal inlägg : 29
Age : 38
Registration date : 07-09-07

Kuakgan, feraldruid Empty
InläggRubrik: Tyvärr stängt!   Kuakgan, feraldruid Icon_minitimetor dec 13, 2007 8:32 am

Mycke bra gear och bra druid i allt tror jag säkert Wink
Men för tillfället har vi stängt för alla klasser..
Har lite för mycke utav de ena och de andra..
Men kan tyvärr inte ta in mera :S
Får vänta och se vad som händer i framtiden.. Wink

Lycka till!

MvH CL Majeng
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kuakgan, feraldruid Empty
InläggRubrik: Sv: Kuakgan, feraldruid   Kuakgan, feraldruid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Kuakgan, feraldruid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: