Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ett tips om en bra chat-kanal!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tiny

Tiny


Antal inlägg : 7
Location : Uppsala
Registration date : 07-12-09

Ett tips om en bra chat-kanal! Empty
InläggRubrik: Ett tips om en bra chat-kanal!   Ett tips om en bra chat-kanal! Icon_minitimefre dec 14, 2007 5:50 am

Såsom nybliven Otur:ist (eller vad vi nu kallas Wink ) så vill jag slå ett slag för en bra svensk chat-kanal, nämligen "AK" .

Kanalen används för att hitta folk till grupper/raider, men ibland också till att hitta crafters. Självklart är det både grupper som letar efter medlemmarna i kanalen samt /åt andra håller/ individer som söker en grupp. Jag har sett folk sökas till vanliga 5-grupper, heroics och ibland 10-manna där. (Däremot så brukar inte 25-manna raiderna använda kanalen, dessa använder det egna gillets raidanmälningssystem.)

Så gör gärna:
/join AK
för att få tillgång till ett nätverk av trevliga svenska spelare. Vad jag vet så finns det många redan från Otur och Ancient Knights (som jag kom ifrån) i kanalen, men även några från Fallen Knights och andra gillen. Det är bara att joina för att pröva! Förhoppningsvis kan kanalen göra det lättare för dig att hitta grupp eller crafter de gånger du behöver det!

Ska även passa på att tacka för en kul TK-raid igår - min första med Otur-tabarden. santa
Till överst på sidan Gå ner
 
Ett tips om en bra chat-kanal!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» PVE tuning hints and tips for every level 70

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Public forum :: General chat-
Hoppa till: