Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mt Hyjal och Black Temple

Gå ner 
+2
steelbeard
Tuva
6 posters
FörfattareMeddelande
Tuva




Antal inlägg : 19
Age : 47
Location : Stockholm
Registration date : 07-12-17

Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Mt Hyjal och Black Temple   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitimeons jan 16, 2008 3:19 am

Snart borde vi vara där. En boss kvar sedan får vi se två helt nya instanser Laughing

Såg en sak jag blev lite undrande över. Nihilum var först med att ta ned första bossen (Rage Winterchill) i Mt H men på de andra bossarna ligger de "bara" i topp 4 förutom sista bossen är de är i först (igen). Detta har hänt:
25/5-07 downar Rage Winterchill i Mt H (och blir då attunade till BT)
26/5-07 downar FEM första bossarna i BT
27/5-07 downar andra och tredje bossen i Mt H
etc...

Någon som har en aning om varför? Är bossarna lättare i BT? Ville de vara först med bosskill i BT och lade all krut där? Är de 5 första bossarna i BT "lättare" än i Mt H? Kanske finns väldigt bra tankloot i början av BT som Kungen ville ha.... vem vet, vem vet.

Ärligt talat, vore kul om det är någon här som sitter på mer info, i detta för mig "mysterium"

Ha en bra dag
Tuva

PS Källan till min info hittade jag på http://www.wowwiki.com/The_Burning_Crusade:_Guild_Progression DS
Till överst på sidan Gå ner
steelbeard

steelbeard


Antal inlägg : 92
Age : 46
Registration date : 07-11-20

Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Sv: Mt Hyjal och Black Temple   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitimeons jan 16, 2008 3:23 am

Jag antar att målet var att få en first kill på illidan Smile
Till överst på sidan Gå ner
Xorbas




Antal inlägg : 14
Registration date : 07-12-11

Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Sv: Mt Hyjal och Black Temple   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitimeons jan 16, 2008 5:29 am

Mycket berodde nog på att Nihilum spelat BT på PTR, blivit "boostade" av GMs och testat de första bossarna där.

Så snabbt in i MH döda Rage --> Attunade till BT --> Räkmacka i BT och gratis world firsts.
Till överst på sidan Gå ner
Skölden




Antal inlägg : 42
Age : 32
Location : Örebro
Registration date : 07-08-13

Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Sv: Mt Hyjal och Black Temple   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitimeons jan 16, 2008 7:55 am

Vad ja har hört så är de 3 första bossarna i Mt H väldigt väldigt lätta, det är nästan så man kan ta dom alla 3 första gången man går in där.
Samma sak i BT dom 5 första där ska också vara väldigt lätta.

Och vf Nihilum inte tog Mt H först var nog som stålis skrev att dom ville ha en world first kill på illidan.
Till överst på sidan Gå ner
Majeng
Class Leader
Majeng


Antal inlägg : 29
Age : 38
Registration date : 07-09-07

Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Nej nej nej!   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitimeons jan 16, 2008 9:41 am

Ni har fel ^^

Nihilum kom överens med en annan guild om att Nihilum skulle bli world first i BT medans en annan guild blev World first i Mount Hyjal MEN
MEN den andra guilden lyckades inte bli world first innan Nihilum blev de i BT så Nihilum började smått i Mount Hyjal o blev därför World First Wink
Till överst på sidan Gå ner
Remus

Remus


Antal inlägg : 10
Age : 33
Location : Enköping
Registration date : 07-12-09

Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Sv: Mt Hyjal och Black Temple   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitimefre jan 18, 2008 7:29 pm

åter till topic,

så hbar jag snackat med några som jag vet har harvat på Kael och när de väl blev lösa från SSC & TK och Kom in i hyal / BT säger iaf att har man klarat Kael , så kan du med lätthet klara första möjligt andra i Hyjal & 2-3 iBT , för det är mindre krävande fighter på igentligen alla punkter
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mt Hyjal och Black Temple Empty
InläggRubrik: Sv: Mt Hyjal och Black Temple   Mt Hyjal och Black Temple Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mt Hyjal och Black Temple
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Public forum :: General chat-
Hoppa till: