Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Flyktsoda - Dps / prot

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Flyktsoda




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-01-16

Flyktsoda - Dps / prot Empty
InläggRubrik: Flyktsoda - Dps / prot   Flyktsoda - Dps / prot Icon_minitimeons jan 16, 2008 6:28 pm

IRL namn: Johan
Ålder: 20
Bor: Stockholm, Täby
Hur aktiv är du? Spelar varje dag, mellan 2-7 timmar beroende på ork och tid.
Hur länge har du spelat WoW? Sedan det kom ut.

Karaktärens namn: Flyktsoda
Karaktärens klass: Warrior
Karaktärens ras: Human Male
Dina tidigare guilder: Fallen Knights, Ad Infinutum (stormscale)
Varför du lämnade den/dem? Fallen knights raidar bara BT/ Hyjal nuförtiden, eftersom jag inte är attunad kan jag inte följa med, vill fortsätta kunna raida med warriorn.
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: Mc, BWL, aq40, Hela spider wing, hela plaguewing och patchwerk i abdomination wing och även instructor.
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Kara, Gruul, Magtheridon, SSC ( hela), TK (hela), MT hyjal 4 första, BT 6 första.
Din karaktärs /played: 98 dagar.
Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Flyktsoda . Detta är mest en pvp char just nu, dps gear i princp full epic, både fury och MS, har även tank gear dock inte full epic MEN jag joinar gärna som tank även om gearet sviker lite än så länge.
Dina attunes: Allt utom BT och Hyjal.
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Rekyl (Mitt ex), inte spec aktiv men endå. Grono har inte joinat än men bör tillägga att jag känner honom också Smile
Varför vill du joina Otur? För det första så vill jag kunna raida med min warrior för jag älskar den! för det andra är ni en svensk guild vilket är ett jättestort plus, sen verkar ni ha bra progress.
Vad kan du tillföra till guilden? Aktiv warrior som vet vad han sysslar med, alltid väl förebredd och erfaren.
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Inte då, ska man bli bra måste man löka lite också, så det är inga problem.
Hur ofta kan du raida ? mellan 2-5 dar i veckan, beroende på hur jag jobbar.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
Jadu...jag är en grabb på 20 år som bor i stockholm, jobbar för närvarande på arlanda, spelar wow och tränar. Som spelare är jag tålmodig och hjälpsam. Ambitiös när det gäller, inga problem att uppfylla diverse krav som kan tänkas ställas på mig Smile

De var allt, tack för mig! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Krullis

Krullis


Antal inlägg : 10
Age : 33
Location : Gisalved
Registration date : 07-10-22

Flyktsoda - Dps / prot Empty
InläggRubrik: Sv: Flyktsoda - Dps / prot   Flyktsoda - Dps / prot Icon_minitimesön jan 20, 2008 9:53 am

Tjena!
Bra apply men tyvärr har vi för tillfället fullt på Dps och prot warriors bounce
Lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
 
Flyktsoda - Dps / prot
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Davi Prot warrior.
» retri/prot Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: