Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Person - Fury warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Person




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-01-22

Person - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Person - Fury warrior   Person - Fury warrior Icon_minitimetis jan 22, 2008 8:40 am

IRL namn:Johnny
Ålder:17
Bor:Kalix (en liten stad i norrbotten)
Hur aktiv är du? Kan spela varje dag mellan 16:30-24.00
Hur länge har du spelat WoW? Sedan den första dagen. (Obs har spelat warrior sedan dess också)

Karaktärens namn:Person
Karaktärens klass:Warrior
Karaktärens ras:Human
Dina tidigare guilder:Presence of mind
Varför du lämnade den/dem? Disbanda

Dina erfarenheter av end-game instancer på 60:Mitten i AQ40
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70:Ingen boss down i SSC men 1/4 i TK
Din karaktärs /played: 145Dagar
Ditt gear (gärna en profil) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Person
Dina attunes:Har gjort så långt jag kan göra hitills på BT questet. Ej attuned till hyjal.
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Nej, känner endast Cerma som också applyar nu.

Varför vill du joina Otur? För att jag ser fram emot att joina en guild som är svensk. Kommer ihåg de härliga tiderna när man spelade med svenskar sist. Skulle vara ett underbart nöje att göra det samma igen. Sedan saknar jag verkligen att PVEA, då blizzard förstörde våran combo i 3v3 =(
Vad kan du tillföra till guilden? Jag kan tillföra vänskaplighet, bra aktivitet samt pots till raider =) m.m
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Detta är inget somhällst problem för mig då jag njuter av att farma och få mycket pengar över. Kommer alltid att ha mina bags med 5 slots+ med pots och consumables för raids.
Hur ofta kan du raida ? Varje dag tills kl 24, längre på helgerna.

Tack för att ni läste min apply ha en bra dag! MVH Person.
Till överst på sidan Gå ner
Lorennia
Class Leader



Antal inlägg : 74
Registration date : 07-08-15

Person - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Person - Fury warrior   Person - Fury warrior Icon_minitimetis jan 22, 2008 11:34 am

Jag får väl tacka då för visat intresse men vi är tyvärr fulla på dps warriors och tanks. Men får ju önska dig lycka till i sökandet efter ett bra guild.
Till överst på sidan Gå ner
 
Person - Fury warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Trax, Fury warrior
» Warrior
» Davi Prot warrior.
» Tank warrior apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: