Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Tummelisa - rogue - magtheridon

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
tumme




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-02-25

Tummelisa - rogue - magtheridon Empty
InläggRubrik: Tummelisa - rogue - magtheridon   Tummelisa - rogue - magtheridon Icon_minitimemån feb 25, 2008 7:27 am

Hallå igen rendeer

IRL namn: Axel

Ålder: 17

Bor:Stockholm (bor fortfarande under bron orakel Sad )

Hur aktiv är du? Nästan varje dag.

Hur länge har du spelat WoW? Sen betan.

Karaktärens namn:Carzarfi (magtheridon)

Karaktärens klass: Rogue

Karaktärens ras: Ne


Dina tidigare guilder: Har varit med i massa guilder men skriver ner dom som höll ett tag .ex cineris, Fallen, (magtheridon) ad noctum, (magtheridon)simplicity

Varför du lämnade den/dem? Alla 4:a disbande, senaste var simplicity där nästan alla core medlemmar drog över till stormscale och joinade en bt guild som inte behövde rogues.

Dina erfarenheter av end-game instancer på 60:from till hunhuran ( eller tog vi henne också?) (som dps warrior)

Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: 3/5 MH

Din karaktärs /played: Sitter på jobbet just nu men det är massa timmar tyvärr.

Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Magtheridon&n=Carzarfi (mitt pvp gear, men jag har 4/5 t5 och lite så)

Dina attunes: Har kvar winterchill på bt pre quest.

Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Orakel, amindra, fotpall, akila. alla från gamla fallen.

Varför vill du joina Otur? För att ni har kommit precis lika långt som mig i pve och för att jag vet att ni är roliga att raida med.

Vad kan du tillföra till guilden? En aktiv och snabblärd rogue.

Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Inga, så länge det inte är mitt fel ( hatar att klanta mig).

Hur ofta kan du raida ? vi raidade söndag-torsdag och då hade jag runt 80-85% närvaro, så 4 gånger i veckan kanske.


Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
"Fullt ös (eller) medvetslös" beskriver mig ganska bra, älskar att ha fullt upp så man knappt ha tid att gå på toa, för annars blir jag som en koala och sover 12-15 timmar per dygn, vilket bara är segt. Älskar att lyssna på musik också, blir nog en 8-10 timmar per dag, får aldrig nog Evil or Very Mad. Annars är jag väll ganska normal .


Min apply kanske blev lite osammanhängande men det är för att jag skrev ihop den på jobbet.

Tror jag fått med allt, men är det något som fortfarande är oklart så är det bara fråga på.
Till överst på sidan Gå ner
tumme




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-02-25

Tummelisa - rogue - magtheridon Empty
InläggRubrik: Sv: Tummelisa - rogue - magtheridon   Tummelisa - rogue - magtheridon Icon_minitimetis feb 26, 2008 7:10 am

Här hände det inte mycke.
Till överst på sidan Gå ner
Lunkan




Antal inlägg : 68
Age : 50
Location : Stockholm
Registration date : 07-11-26

Tummelisa - rogue - magtheridon Empty
InläggRubrik: Sv: Tummelisa - rogue - magtheridon   Tummelisa - rogue - magtheridon Icon_minitimetis feb 26, 2008 7:51 am

Vi har tyvärr fullt på roggar förtillfället.

Mvh
Lunkan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tummelisa - rogue - magtheridon Empty
InläggRubrik: Sv: Tummelisa - rogue - magtheridon   Tummelisa - rogue - magtheridon Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tummelisa - rogue - magtheridon
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Cindie Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: