Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Bebbrick




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-02-26

Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Empty
InläggRubrik: Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!   Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Icon_minitimetis feb 26, 2008 2:19 pm

IRL namn:Richard Norberg
Ålder:14
Bor:Örebro
Hur aktiv är du?väldigt aktiv,spelar varje dag om de inte händer något specielt:P
Hur länge har du spelat WoW? 1 år 20/3!Very Happy

Karaktärens namn:Bebbrick
Karaktärens klass:Paladin
Karaktärens ras:Human
Dina tidigare guilder:Azeroth Avengers,Zerion m.m
Varför du lämnade den/dem?Båda guilsen disbabbade:(
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60:Tyvärr inga mer än att kolla på när en kompis har kört..
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70:Jag har kört kara(hela) Gruul--första bossen och massa vanliga och heroic instancer:D
Din karaktärs /played:Runt 50 dagar
Ditt gear (gärna en profil):Link till armory --->
Dina attunes:Alla heroic keys och så klart kara,har börjat med BT pre quest (lite onödigt men men:p)
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon?Jag vet faktsit inte om jag känner någon bara att skölden bor i samma stad som jag xD
Varför vill du joina Otur?Fett bra guild för mig,vill komma vidare och ni verkar bra.. hehe om man får en från t.e.x otur när man kör instance blir man överlycklig Razz(för de vet man att de inte är någon noob xD)
Vad kan du tillföra till guilden?Ja jag tror lite imba healer här och där hehe ,nja allt ni vill att jag ska tillföra Razz k
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs?Klart jag har !!! nej nej klart inte ,de ingår ju man kan ju inte bara döda alla första gången då blir de ju dö trist lr?Razz
Hur ofta kan du raida ?Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag(ibland men för de mesta ja) och ibland lördag och söndag:D Jag kan raida mellan klockan 18:00 till 23:00 ibland 00:00!

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.Jag är en 14 kille kan engelska som en gud Very Happy Snackar rätt mycke är seriös när de behövs och har dålig humorxD lol! // Bebb
Till överst på sidan Gå ner
Bebbrick




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-02-26

Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Empty
InläggRubrik: Sv: Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!   Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Icon_minitimetis feb 26, 2008 2:22 pm

LINK ARMORY ------------->http://eu.wowarmory.com/search.xml?searchQuery=bebbrick&searchType=characters haha glömde den xD
Till överst på sidan Gå ner
Skölden




Antal inlägg : 42
Age : 32
Location : Örebro
Registration date : 07-08-13

Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Empty
InläggRubrik: Sv: Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!   Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Icon_minitimetis feb 26, 2008 3:30 pm

tyvärr fullt på holy paladins atm.
lycka till med sökandet av guild
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Empty
InläggRubrik: Sv: Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!   Bebbrick Holy Paladin!! APPLY! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin - Traxxstorm Jaedenar PvP
» apply
» Tank warrior apply
» Aganor Holy

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: