Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Viace Death Knight (in progress)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Psycopunch




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-11-20

Viace Death Knight (in progress) Empty
InläggRubrik: Viace Death Knight (in progress)   Viace Death Knight (in progress) Icon_minitimetor nov 20, 2008 3:17 pm

IRL namn: Danyel
Ålder: 15
Bor: Västerås
Hur aktiv är du? Minst inloggad 1 gång om dan.
Hur länge har du spelat WoW? Har ungefär spelar wow sen det släpptes

Karaktärens namn: Viace
Karaktärens klass: Deathknight
Karaktärens ras: Nightelf female
Dina tidigare guilder: På den här har jag inte vart med i några guilds men på min rogue och druid som jag hade här tidigare så var jag med i apostasy innan jag emigrerade.
Varför du lämnade den/dem? Orkade inte spela kvar på servern var för mycket lagg då.
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: Ungefär alla instanser clearade
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Alla klarade förutom Sunwell.
Din karaktärs /played: 22timmar atm
Ditt gear (gärna en profil): Kolla armory för Viace men lvlar ju den just nu så byter lite hipp som happ så det spelar inte så stor roll atm.
Dina attunes: Just nu är det inte många men det blir ju flera när man kommer upp högre i level.
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? ojoj man känner igen namnen på dom flesta men kan inte riktigt plasera dom.
Varför vill du joina Otur? För att det är en riktigt nice guild och alla verkar trevliga och arbetar som ett lag.
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Nej det spelar ju knappt nån roll blir ju bara glad om man klarar av utan a wipa.
Hur ofta kan du raida ? Jag kan raida ungefär varenda dag om jag inte har åkt bort på semester
Till överst på sidan Gå ner
 
Viace Death Knight (in progress)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Raid Progress!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: