Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Lorry BM-Hunter

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
hlorentzon




Antal inlägg : 2
Registration date : 07-12-08

Lorry BM-Hunter Empty
InläggRubrik: Lorry BM-Hunter   Lorry BM-Hunter Icon_minitimelör dec 08, 2007 5:22 pm

IRL namn: Henrik Lorentzon
Ålder: 32
Bor: Malmö
Hur aktiv är du? Tja, aktiv
Hur länge har du spelat WoW? 3år eller nåt sånt

Karaktärens namn: Lorry
Karaktärens klass: Hunter
Karaktärens ras: Nightelf
Dina tidigare guilder: AK, New Dawn, Fallen Knigths, AK
Varför du lämnade den/dem? Lämnade Ak för New Dawn för mer raidprogress och polare lämnade New dawn för FK för mer raidprogress och polare lämade FK för polarna och mer raidprogress.

Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: Körde upp till Naxx sen kom expansionen....men kom bara till början

Dina erfarenheter av end-game instancer på 70:
4/5 TK 3/6 SSC
Din karaktärs /played: Hunter 120dgr
Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Lorry
Dina attunes:
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Krullis....alla nya som joina(säger väl inte så mycket) Tror även jag spela med en del från otur i Pug. Även rougestock känner mig...men han e väl hyfsat ny han också.
Varför vill du joina Otur?
Många av dom man spelat med länge har gått över...bara bra spelare....och även det man hört om spelarna som redan e med är bra lirare som gärna lirar utan gnäll...därför joinar man gärna.

Vad kan du tillföra till guilden?
En bra hunter med bra spelsinne och med en bra dps.....och inget gnäll......
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? heheh nä har spelat i mycket sämre gillen(eller rättare sagt sämre spelare än vad ni lär ha, så det lär inte bi några problem.)

Hur ofta kan du raida ?
Det är väl har jag kanske skiljer mig lite från resten av ert gäng. Jag kan raida ganska ofta men vill väl köra max 2ggr i veckan. Jag har dock inga problem att skriva upp mig på raiderna som "reserv" (eller vad ni nu kör) och sedan inte bli uttagen utan kan se mig som en extra spelare som ni tar in när ni behöver lite extra dps(eller en extra spelare). Det jag kommer tillföra gillet är en trevlig stämming på raiderna och instanser utan gnäll ..som referens får ni/du gärna fråga runt bland folket. En del lär ju inte gilla min stil men dom flesta tror jag tycker att den e skön......

Som jag ser det kan Otur inte förlora.....testa mig..jag ställer inga krav...någonsin..och ni får en grym spelare som kan vara med när ni vill...och som höjer stämingen i gilllet.

PS gillar ni inte mig går det ju alltid att säga att jag var för kass och kicka ut mig efter att ni testa mig, det har jag inga problem med!DS


Lorry tackar för sig!


Senast ändrad av den ons dec 12, 2007 4:27 pm, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
carp

carp


Antal inlägg : 160
Location : Skåne lr damnark säg va ni vill!
Registration date : 07-08-14

Lorry BM-Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Lorry BM-Hunter   Lorry BM-Hunter Icon_minitimelör dec 08, 2007 6:09 pm

Tjenna lorry Very Happy riktigt finn apply, kommer ihåg dig från New Dawn tror ja de var och va ja kommer ihåg kunde du spela din klass väldigt bra Smile
Till överst på sidan Gå ner
hlorentzon




Antal inlägg : 2
Registration date : 07-12-08

Lorry BM-Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Lorry BM-Hunter   Lorry BM-Hunter Icon_minitimesön dec 09, 2007 4:17 am

Tjenare Carp, stämmer vi lirade ihop ett tag i ND cheers
Till överst på sidan Gå ner
Belly

Belly


Antal inlägg : 48
Age : 47
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-21

Lorry BM-Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Lorry BM-Hunter   Lorry BM-Hunter Icon_minitimefre jan 11, 2008 7:55 am

Inget behov av Hunters idag men sparar den om vi öppnar Hunters igen då du är en grym hunter.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lorry BM-Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Lorry BM-Hunter   Lorry BM-Hunter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lorry BM-Hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Dwarf Hunter - Patrikstar

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: