Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 80 Dwarf Hunter - Patrikstar

Gå ner 
FörfattareMeddelande
patrikstar




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-12-08

80 Dwarf Hunter - Patrikstar Empty
InläggRubrik: 80 Dwarf Hunter - Patrikstar   80 Dwarf Hunter - Patrikstar Icon_minitimemån dec 08, 2008 4:07 pm

IRL namn: Viktor
Ålder: 14 år
Bor: Surahammar (3 mil från v-ås)
Hur aktiv är du? man kan säga att jag tillbringar mesta delen framför datorn :p
Hur länge har du spelat WoW? I 4 år

Karaktärens namn: Patrikstar
Karaktärens klass: Hunter
Karaktärens ras: Dwarf

Dina tidigare guilder: Har bara varit med i den jag är med i nu på denna char, False Hope.

Varför du lämnade den/dem? Gör denna apply för att jag tycker det är roligare att raida med såna från sitt eget land ;p

Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: Ony/mc/zg/lite bwl

Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: kara/gruul/mag/bt/lite
swp/mh/hela tk och hela ssc.

Din karaktärs /played: 37 dagar.

Ditt gear (gärna en profil):http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Patrikstar

Dina attunes: Vet inte riktigt, ingen speciell, har inte malygos nyckeln.

Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Känner inte direkt någon från guilden, körde en instans med Nasin, dock bara 2 bossar i UK så, nja.

Varför vill du joina Otur? Det ser ut som en bra guild med aktiva / bra players, vill joina en Svensk guild hellre än något annat.

Vad kan du tillföra till guilden? Jag kan tillföra bra dps i alla raids och bra humör!

Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair
bills etc om det krävs? Nej inte alls, jag tycker det är kul att lära sig nya boss fights och man får ingen progress om man inte försöker om och om igen

Hur ofta kan du raida ? 3-4 ggr i veckan.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.

Tja, finns inte så mycket att säga om mig, förut brukade jag bli på dåligt humör när folk failade, fast har lärt mig nu att det inte tjänar någonting till alls, tycker det är roligt att spela dator, det är mitt största fritidsintresse.

Tack för att du / ni har läst min ansökan ^^
Till överst på sidan Gå ner
 
80 Dwarf Hunter - Patrikstar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lorry BM-Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: