Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Karox, Resto Druid

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Karox




Antal inlägg : 3
Age : 33
Location : Enköping
Registration date : 07-12-09

Karox, Resto Druid Empty
InläggRubrik: Karox, Resto Druid   Karox, Resto Druid Icon_minitimesön dec 09, 2007 1:51 pm

IRL namn: Alexander Brobäck Nyrén
Ålder: 17
Bor: Enköping
Hur aktiv är du? För tillfället har jag ett break från WoW, men när jag spelar så är jag en väldigt aktiv spelare. Planerar en come back nu i december, därför jag gör denna application.
Hur länge har du spelat WoW? Jag har spelat det sen de släpptes.


Karaktärens namn: Karox

Karaktärens klass: Druid

Karaktärens ras: Night Elf

Dina tidigare guilder: Northen Brigade, Platinum, New Dawn, Ancient Knights

Varför du lämnade den/dem? För att guilderna splittrades åt flera olika håll. Ancient Knight var förra guilden, dem kommer jag lämna för att de inte raidar längre.

Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: MC,Onyxia , AQ20, ZG, AQ40, BWL och lite Naxx.

Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Karazhan, Gruu l, Magtheridon, SSC, TK. Har varit rädledare i Karazhan, Gruul och Magtheridon.

Din karaktärs /played: Ca 130 dagar.

Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Karox

Dina attunes: Allt förutom BT och Hyjal

Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Jag känner alla som har gått över från AK.

Varför vill du joina Otur? Jag vill raida! PVE tycker jag är det roligaste i detta spel, detta får jag förmodligen inte göra så mycket i AK längre. Jag vill komma vidare i instanserna, möta nya bossar och utvecka min spel stil. Och så vill jag självklart spela med mina gamla guild kamrater!

Vad kan du tillföra till guilden? Jag kan tillföra en positiv och glad spelare som vill guildens bästa. Samt att jag kan min klass bra.

Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Inga problem alls, för att kunna komma vidare i PVE världen måste man wipa. Och då PVE är mitt favorit spel sätt så har jag absoult inga problem med detta!

Hur ofta kan du raida ? 2-4 gånger per vecka.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är. Jag är en positiv och glad person. Jag går på El-programet i Enköping, inrikting Elektronik. På min fritid tycker jag om att umgås med kompisar, lyssna på mysik, sitta vid datorn och spela olika spel (WoW, CS och BF2).

Jag vill skriva igen att jag har haft ett uppehåll med WoW i ca 2-3 månader men planerar att göra en Come Back nu i December. Jag hoppas att ni kanske har en plats till en liten vilsen resto druid. Jag kan försäkra er att ni inte kommer bli besvikna om ni tar in mig. Wink

PS. Kan vara svårt att nå mig ingame för tillfället men kan även nås på wo0huu@hotmail.com eller ett PM på eran sida. Very Happy

Ha det gött
Alex
Till överst på sidan Gå ner
Remus

Remus


Antal inlägg : 10
Age : 33
Location : Enköping
Registration date : 07-12-09

Karox, Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Karox, Resto Druid   Karox, Resto Druid Icon_minitimesön dec 09, 2007 5:08 pm

Skulle villja ge killen mitt ord och rekommendera han!

Riktigt schysst & Bra spelare Razz

Även om stackarn' är lite ringrostig efter sitt uppehåll Basketball
Till överst på sidan Gå ner
Karox




Antal inlägg : 3
Age : 33
Location : Enköping
Registration date : 07-12-09

Karox, Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Karox, Resto Druid   Karox, Resto Druid Icon_minitimemån dec 10, 2007 9:23 am

Tack för dom fina orden Erik, puss Razz
Till överst på sidan Gå ner
Majeng
Class Leader
Majeng


Antal inlägg : 29
Age : 38
Registration date : 07-09-07

Karox, Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Karox, Resto Druid   Karox, Resto Druid Icon_minitimefre dec 14, 2007 5:06 pm

Hej, och jag har kollat upp din profil och allt sånt och tycker det är bra men just nu är de tyävrr fullt i guilden på druider!
Men ska kontakta igen ifall de blir aktuellt..
Kanske blir snart Wink

Lycka till

MvH Majeng
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Karox, Resto Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Karox, Resto Druid   Karox, Resto Druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Karox, Resto Druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Druid
» Amoroso Resto Druid
» Frankjunior - Druid
» Araii 70 Balance Druid
» Shaman - Main resto

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: