Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Shaman - Main resto

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Zoiby

Zoiby


Antal inlägg : 9
Age : 35
Location : Stockholm, täby
Registration date : 08-02-07

Shaman - Main resto Empty
InläggRubrik: Shaman - Main resto   Shaman - Main resto Icon_minitimetor feb 07, 2008 1:54 pm

IRL namn: Johan
Ålder: 20
Bor: Sthlm
Hur aktiv är du? Spelar varje dag.
Hur länge har du spelat WoW? Sedan releasen för drygt 2 år sedan.

Karaktärens namn: Zoiby
Karaktärens klass: Shaman
Karaktärens ras: Draenei
Dina tidigare guilder: Fallen Knights.
Varför du lämnade den/dem? Transferade med några vänner till Vek'nilash, servern sög så jag är tillbaka men Fallen Knights har redan hunnit replaca mig tyvärr.
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60:
Mc
BWL
aq40
Naxx (plaguewing, spiderwing, patchwek + instructor)
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70:
Karazhan
Gruuls lair
Maggan
Hela SSC
Hela TK
Hela Hyjal
5/9 BT
Din karaktärs /played: 54 dagar.
Ditt gear (gärna en profil): Armory funkar inte för mig atm, Ingame inspect funkar också Smile annars ere bara försöka å söka upp mig, dock är det nog pvp gearet som ligger på. http://armory.wow-europe.com/?
Dina attunes: Kara, BT och Hyjal.
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Ingen vad jag vet.
Varför vill du joina Otur? Eftersom jag inte kan komma in i FK igen letar jag en annan bra guild, ni är en guild med bra progress och så är ni helsvenska vilket är störtskönt!
Vad kan du tillföra till guilden? Aktiv shaman med koll på grejjorna Smile Har alltid med mig rätt saker till alla raids, dvs flasks, buffmat mana oil och ett bra humör Very Happy
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Aldrig, är van att wipa och älskar att möta nya bossar.
Hur ofta kan du raida ? De flesta dagar med få undantag. runt 5 dar i veckan för att få en siffra på det.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
Till att börja med bor jag i stockholm Smile Jobbar på arlanda när jag inte spelar wow. Kastar väskor Smile Förutom wow och jobbet så spelar jag korpen fotboll varje måndag vilket kan leda till en missad raid( har inte koll på vilka dagar ni raidar) men tyvärr får de gå före Smile
Till överst på sidan Gå ner
Lunkan




Antal inlägg : 68
Age : 50
Location : Stockholm
Registration date : 07-11-26

Shaman - Main resto Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman - Main resto   Shaman - Main resto Icon_minitimetor feb 07, 2008 2:29 pm

Jag kommer kontakta dig ingame.

Mvh
Lunkan
Till överst på sidan Gå ner
carp

carp


Antal inlägg : 160
Location : Skåne lr damnark säg va ni vill!
Registration date : 07-08-14

Shaman - Main resto Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman - Main resto   Shaman - Main resto Icon_minitimetor feb 07, 2008 3:04 pm

CHEER FÖR RESTO SHAMAN! affraid flower elephant study farao king queen jocolor geek scratch rendeer santa cherry albino sunny alien pale silent tongue Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you No @ cyclops Question Razz Mad Laughing Cool Wink Rolling Eyes Surprised Twisted Evil Evil or Very Mad Crying or Very sad Very Happy Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shaman - Main resto Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman - Main resto   Shaman - Main resto Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shaman - Main resto
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Enhancement/resto Shaman Failinator
» Resto Druid
» Amoroso Resto Druid
» Karox, Resto Druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: