Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ephoria tar en kort paus.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ephoria

Ephoria


Antal inlägg : 17
Location : Gävle
Registration date : 07-11-19

Ephoria tar en kort paus. Empty
InläggRubrik: Ephoria tar en kort paus.   Ephoria tar en kort paus. Icon_minitimefre dec 28, 2007 5:20 pm

Mitt gamecard gick ut för cirka en vecka sen, och jag har inte orkat köpa ett nytt än. Dels behöver jag plugga lite, dels beror det på att jag känner för att ta en liten paus, det har blivit lite mycket wow på sista tiden.
Jag köper ett nytt gamecard kanske snart skulle jag tro, hoppas ni klarar er utan mig ett tag. skulle det krisa får ni säga till, om jag verkligen behövs fixar jag ett nytt gamecard och raidar med er igen.
som max skulle jag tro att jag är borta fram till skolstarten.
Till överst på sidan Gå ner
FlygarFisken




Antal inlägg : 37
Registration date : 07-10-14

Ephoria tar en kort paus. Empty
InläggRubrik: Sv: Ephoria tar en kort paus.   Ephoria tar en kort paus. Icon_minitimefre dec 28, 2007 7:49 pm

Ephoria skrev:
Mitt gamecard gick ut för cirka en vecka sen, och jag har inte orkat köpa ett nytt än. Dels behöver jag plugga lite, dels beror det på att jag känner för att ta en liten paus, det har blivit lite mycket wow på sista tiden.
Jag köper ett nytt gamecard kanske snart skulle jag tro, hoppas ni klarar er utan mig ett tag. skulle det krisa får ni säga till, om jag verkligen behövs fixar jag ett nytt gamecard och raidar med er igen.
som max skulle jag tro att jag är borta fram till skolstarten.

Crying or Very sad
why? why leave me now? Crying or Very sad Crying or Very sad

hehe lycka till med pluggandet och bubbla+hs tillbaka ASAP! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ephoria

Ephoria


Antal inlägg : 17
Location : Gävle
Registration date : 07-11-19

Ephoria tar en kort paus. Empty
InläggRubrik: Sv: Ephoria tar en kort paus.   Ephoria tar en kort paus. Icon_minitimeons jan 02, 2008 6:47 am

flygarn, jag bubblade nyss, tyvärr är min hs på cd,
så jag lyckades inte göra en come back :[
köper gamecard idag skulle jag tro, är dock inte säker på att jag fyller på direkt.
Let me know if I'm needed!
Till överst på sidan Gå ner
Lorennia
Class Leader



Antal inlägg : 74
Registration date : 07-08-15

Ephoria tar en kort paus. Empty
InläggRubrik: Sv: Ephoria tar en kort paus.   Ephoria tar en kort paus. Icon_minitimetor jan 03, 2008 3:50 am

you are needed! Men hur akut vet jag inte :S Har lite mer änn en vecka kvar själv innan jag kommer tebax Razz Be strong!! I´ll be back!!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ephoria tar en kort paus. Empty
InläggRubrik: Sv: Ephoria tar en kort paus.   Ephoria tar en kort paus. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ephoria tar en kort paus.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tar paus.
» Trepex tar en paus

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Public forum :: General chat-
Hoppa till: