Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Trepex tar en paus

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Trepex




Antal inlägg : 8
Age : 47
Location : Stockholm
Registration date : 07-12-09

Trepex tar en paus Empty
InläggRubrik: Trepex tar en paus   Trepex tar en paus Icon_minitimelör dec 29, 2007 4:00 am

Hej på er,
Jag tänkte bara meddela att jag kommer att ta en paus i spelandet under januari. Detta på grund av att jag om ett par veckor ska flytta ut till barnvagnar och pensionärer i Hammarby sjöstad här i Stockholm. Jag hoppas på att vara på plats med nytt bredband i slutet på januari/början på februari och räknar då med en återkomst till rädandet.

Ha det bra tills dess och gott nytt år så här lite i förskott! Very Happy

/Martin (aka Trepex)
Till överst på sidan Gå ner
FlygarFisken




Antal inlägg : 37
Registration date : 07-10-14

Trepex tar en paus Empty
InläggRubrik: Sv: Trepex tar en paus   Trepex tar en paus Icon_minitimelör dec 29, 2007 6:23 am

Trepex skrev:
Hej på er,
Jag tänkte bara meddela att jag kommer att ta en paus i spelandet under januari. Detta på grund av att jag om ett par veckor ska flytta ut till barnvagnar och pensionärer i Hammarby sjöstad här i Stockholm. Jag hoppas på att vara på plats med nytt bredband i slutet på januari/början på februari och räknar då med en återkomst till rädandet.

Ha det bra tills dess och gott nytt år så här lite i förskott! Very Happy

/Martin (aka Trepex)

amen shit... inte du nu också! Crying or Very sad Crying or Very sad

hehe lycka till med flyttandet och kom tillbaka ASAP! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tootz




Antal inlägg : 19
Location : Stockholm
Registration date : 07-12-09

Trepex tar en paus Empty
InläggRubrik: Sv: Trepex tar en paus   Trepex tar en paus Icon_minitimemån dec 31, 2007 12:56 pm

Gör du rätt i!

Flytta till nybyggda fasader o domäner, ses i februari mannen!
Till överst på sidan Gå ner
Trepex




Antal inlägg : 8
Age : 47
Location : Stockholm
Registration date : 07-12-09

Trepex tar en paus Empty
InläggRubrik: Sv: Trepex tar en paus   Trepex tar en paus Icon_minitimesön feb 17, 2008 1:15 pm

Hej alla!
Som ni kaske har märkt så har min paus blivit längre än jag först hade planerat och just nu vet jag inte när eller om jag kommer att ta upp wow:andet igen. Mest beror detta på att jag har bytt till ett jobb (typ) som tar mycket tid och jag har ett bröllop i augusti att planera. Därför känner jag inte att jag har den tid jag behöver för att hänga med och raida. (Om ni inte visste det så blir det förvånandsvärt mycket tid över när man inte längre spelar.)

Jag önskar er all lycka i Hyal och BT så kanske vi ses igen när Leet king (eller vad det nu hette Wink ) kommer. Tills dess kommer jag att stilla mitt gamerbehov med att lira Guitar Hero och läsa här på forumet om hur det går för er.

Jag lämnar er med en länk till den kanske coolaste guilden jag har sett (bortsett från Otur så klart). Vad sägs om 168 dansande björnar?
http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Vashj&n=Druids+of+the+Beast&p=1

Ha det gott!

Martin (aka Trepex)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Trepex tar en paus Empty
InläggRubrik: Sv: Trepex tar en paus   Trepex tar en paus Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Trepex tar en paus
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tar paus.
» Ephoria tar en kort paus.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Public forum :: General chat-
Hoppa till: