Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Grono - Warlock application

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Grono




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-01-16

Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Grono - Warlock application   Grono - Warlock application Icon_minitimeons jan 16, 2008 2:59 pm

IRL namn: Pontus
Ålder: 18
Bor: Köping
Hur aktiv är du? spelar runt 3-4timmar om dan då jag INTE raidar annar spelar jag mer
Hur länge har du spelat WoW? lite mer än två år

Karaktärens namn: Grono
Karaktärens klass: Warlock
Karaktärens ras: gnome
Dina tidigare guilder: Kom till denna server för tre dagar sedan så ingen på denna server så ni är den första guilden jag applyar till
Varför du lämnade den/dem? ---
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: ZG klar, MC klar, BWL alla bossar nere förutom Nefarian
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Kara klar, gruul klar, magtheridon klar, void reaver och lurker below + några försök på morogrim
Din karaktärs /played: 102 dagar played
Ditt gear (gärna en profil): På armory har jag min pvpgear på så ingen ide att jag länkar. Det var inte denna gubbe jag lirade end game med. Lirat mest pvp på denna så jag har bara kara/gruul gear. Har runt 1100 spelldmg. Kan prata mer om gearen ingame om det är något ni undrar över.
Dina attunes: Kara...
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? känner ingen då jag kom till servern 3 dar sedan
Varför vill du joina Otur? Nu när jag har pvpat ett tag vill jag tillbaka till de instancer som jag avslutade i dvs ssc och tk. Jag vill joina för att ni är en skillad guild som jag förhoppningsvis kan ha kul i samtidigt som vi går igenom dessa instancer och hela vägen in i BT/hyjal
Vad kan du tillföra till guilden? En aktiv warlock med gott humör som alltid ligger ett steg före på nya bossfighter etc. Ett litet plus är också att jag gör hyffsat med skada då jag låg i topp i min förra guild på min förra server.
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Inga problem över huvud taget.
Hur ofta kan du raida ? Nästan varje dag om inget speciellt kommer ivägen.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
Som jag skrev tidigare så är jag väldigt aktiv och jag gillar att studera bossfighter.. För övrigt går jag sista året på gymnasiet, spelar gitarr och golfar.. sen går en hel tid till wow också Wink
Till överst på sidan Gå ner
Majeng
Class Leader
Majeng


Antal inlägg : 29
Age : 38
Registration date : 07-09-07

Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Låter bra!   Grono - Warlock application Icon_minitimeons jan 16, 2008 5:46 pm

Tjenna!

Låter som en bra warlock enligt mig!
Vi kommer att ta kontakt med dig in-game för just nu söker vi warlocks!
Så imorgon (torsdag, 17 jan) kan vi ta kontakt med dig Wink

Ha de bra o lycka till så länge!

Majeng/CL Druids/Officer
Till överst på sidan Gå ner
Grono




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-01-16

Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Sv: Grono - Warlock application   Grono - Warlock application Icon_minitimetor jan 17, 2008 5:45 am

Nice Smile Jag kommer komma online vid 7-8 tiden idag
Till överst på sidan Gå ner
Amindra
Officer



Antal inlägg : 21
Registration date : 07-08-13

Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Sv: Grono - Warlock application   Grono - Warlock application Icon_minitimetor jan 17, 2008 5:51 am

majeng aka warlock cl
Till överst på sidan Gå ner
Totto




Antal inlägg : 35
Registration date : 07-09-08

Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Sv: Grono - Warlock application   Grono - Warlock application Icon_minitimefre jan 18, 2008 8:56 am

ofc amindra adu er jo en slacker
Till överst på sidan Gå ner
Amindra
Officer



Antal inlägg : 21
Registration date : 07-08-13

Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Sv: Grono - Warlock application   Grono - Warlock application Icon_minitimesön jan 20, 2008 4:24 am

fu totto ^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Grono - Warlock application Empty
InläggRubrik: Sv: Grono - Warlock application   Grono - Warlock application Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Grono - Warlock application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paladin application
» 70 warlock
» Moisa Warlock
» Razki 70 Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: