Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Paladin application

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Superiol




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-02-06

Paladin application Empty
InläggRubrik: Paladin application   Paladin application Icon_minitimeons feb 06, 2008 10:30 am

IRL namn: Jonas
Ålder: 17
Bor: Jönköping
Hur aktiv är du? Väldigt aktiv, online varje dag, med vissa undantag förstås...
Hur länge har du spelat WoW? Ungefär ett och ett halvt år nu

Karaktärens namn: Superiol
Karaktärens klass: Paladin
Karaktärens ras: Dwarf
Dina tidigare guilder: Lite av varje, den senaste / nuvarande PvP guild men jag saknar känslan bär man downat en ny boss efter en veckas whipande...
Varför du lämnade den/dem? Som sagt att jag saknar att downa nya bossar och få bättre gear
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60:
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: kara, gruul, maggy, lurker, vr, hydross, morogrim. Även gjort attempts på lady vashj och al'ar
Din karaktärs /played: cirka 60dagar
Ditt gear (gärna en profil): Mestadels pvp gear med inslag av pve items, 1665+healing
Dina attunes: Alla heroics, tyvärr inte mh prequest gjort.
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Jag känner shamanen Combo som tipsade mig om den här snabbt progressande guilden i och med att jag letade efter en ny guild
Varför vill du joina Otur? Jag tycker det verkar som en väldigt bra guild, fördel med svenskar och som sagt, progressande i ssc.
Vad kan du tillföra till guilden? Svårt att säga, troligtsvis är de andra paladinerna bättre gearande än mig men jag kommer att göra allt för att förbättra min gear och jag har väldigt lätt för att lära mig boss taktiker.
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Absolut inte! Bossdowningskänslan blir ju 100gånger bättre när man whipat på han ett tag. Repairs är ju ingenting man kommer ihåg för livet....
Hur ofta kan du raida ? Måndag, tisday efter halv nio, onsdag, fredag, lördag, söndag

Jag är en väldigt glad, schyst kille med med bra attityd jag letar inte efter fel på andra personer och hoppas att människor möter en på samma sätt tillbaka,

Vill ni inspecta min gear lite närmare så är det bara att whispra mig

förhoppningsvis på återseende

//Superiol
Till överst på sidan Gå ner
Skölden




Antal inlägg : 42
Age : 32
Location : Örebro
Registration date : 07-08-13

Paladin application Empty
InläggRubrik: Sv: Paladin application   Paladin application Icon_minitimetor feb 07, 2008 3:03 pm

Tjena! har valt att gå vidare med andra sökande
Lycka till med sökandet av guild
Till överst på sidan Gå ner
 
Paladin application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Grono - Warlock application
» retri/prot Paladin
» Sal - Paladin - (Raid DPS eller Healadin)
» Holy Paladin - Traxxstorm Jaedenar PvP
» Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: