Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 2nd Razki, 70 Warlock

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Razki




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-01-21

2nd Razki, 70 Warlock Empty
InläggRubrik: 2nd Razki, 70 Warlock   2nd Razki, 70 Warlock Icon_minitimefre feb 01, 2008 9:36 am

IRL namn: Sebastian
Ålder: 18
Bor: Sollentuna, förort till stockholm
Hur aktiv är du? Jag är väldigt aktiv när det gäller raids, skulle nästan kunna hänga med på alla om ni behöver mig
Hur länge har du spelat WoW? Jag har spelat i ungefär 1½-2 år, men inte i sträck

Karaktärens namn: Razki
Karaktärens klass: Warlock
Karaktärens ras: Human
Dina tidigare guilder: Federation och epicfabriken
Varför du lämnade den/dem? Båda blev inaktiva och de slutade att raida
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: Zg, Mc, Aq20
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Kara, Za och Gruul
Din karaktärs /played: 35 dagar, varav 15 i 70
Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Razki Kort sammanfattning, 721 spell damage och 900 shadow damage obuffad. Har 20% crit och försöker skaffa mer. 14/17 är epics och nästan alla är fullt enchantade och har gems.
Dina attunes: Alla heroics och Karazhan
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Jag känner några, men det var ett tag sen jag lirade med dom. Brukade raida med Pripps army + Federation. Så känner igen flera från otur
Varför vill du joina Otur? Jag söker en aktiv raidande guild som har bra progress och att den är svensk gör saken mycket bättre
Vad kan du tillföra till guilden? Leende, gamla minnen och mina proffesions (Tailoring/Enchanting). Sen om det behövs kan jag alltid tillföra damage i raidandet
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? Att tjäna guld är lätt och känslan efter progress är värd mer än guld
Hur ofta kan du raida ? Jag kan raida väldigt ofta, säkert en 3/4~ gånger av de gånger ni har raid. Det är förutsatt att jag får joina raidet.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är. Jag är en glad och positiv person. Jag går mitt andra år på den tekniska linjen och på min fritid brukar jag vara med polare eller dra och gymma.
Till överst på sidan Gå ner
Plektrum

Plektrum


Antal inlägg : 25
Registration date : 07-09-18

2nd Razki, 70 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 2nd Razki, 70 Warlock   2nd Razki, 70 Warlock Icon_minitimefre feb 01, 2008 1:44 pm

Hej Razki, vi har valt att gå vidare med andra spelare men jag önskar lycka till med letandet!
Till överst på sidan Gå ner
 
2nd Razki, 70 Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Razki 70 Warlock
» 70 warlock
» Moisa Warlock
» Grono - Warlock application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: