Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 holy/shadow priest lvl 80

Gå ner 
FörfattareMeddelande
madhouse




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-12-06

holy/shadow priest lvl 80 Empty
InläggRubrik: holy/shadow priest lvl 80   holy/shadow priest lvl 80 Icon_minitimelör dec 06, 2008 4:14 pm

IRL namn: Marcus
Ålder: 16
Bor: Bankeryd utanför Jönköping
Hur aktiv är du? Jag spelar varje dag ca 3-4 timmar
Hur länge har du spelat WoW? 2 år

Karaktärens namn: Madhouse
Karaktärens klass: priest shadow atm kan respecca om det behövs
Karaktärens ras: human male
Dina tidigare guilder: inga på outland har spelat på andra servrar. Spelade bland annat på aerie peak och var då bland annat med i guilden The Vortex
Varför du lämnade den/dem? Mina förra blev inaktiva och så blev jag trött på min paladin
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: inga
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: kara,gruul,ZA, TK
Din karaktärs /played: 12.5 days
Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Madhouse
Dina attunes: inga i wotlk
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Inga
Varför vill du joina Otur? För att komma igång med wotlk och börja raida igen. Samt träffa nya och trevliga människor.
Vad kan du tillföra till guilden? Jag känner att jag skulle kunna vara en stabil raidare och kunna vara till nytta varesig det gäller raiding lr vanlig questhjälp.
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs?
Nepp inte alls. Är nöjd bara jag får komma med och ha chans att få lite gear.
Hur ofta kan du raida ? 3-4 gånger i veckan vardagar 19-22.30/23 helger från 19 till 1 /2

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
Jag är en kille på 16år som nu går en på en It linje i gymnasiet. På min fridtid sitter jag mest vid datorn då jag är för trött för att göra annat. Kommer hem vid 16.30 på dagarna så man är rätt trött då. Är sugen på att vara med och raida nu i wotlk och hoppas på en plats i gillet Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
 
holy/shadow priest lvl 80
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Priest vill joina Otur!(:
» Aganor Holy
» Holy Paladin - Traxxstorm Jaedenar PvP
» Bebbrick Holy Paladin!! APPLY!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: