Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Enhancement/resto Shaman Failinator

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Failinator




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-12-10

Enhancement/resto Shaman Failinator Empty
InläggRubrik: Enhancement/resto Shaman Failinator   Enhancement/resto Shaman Failinator Icon_minitimeons dec 10, 2008 2:24 pm

IRL namn: Rebin
Ålder: 16
Bor: Jönköping
Hur aktiv är du? Beror på hur mycket plugg jag har.
Hur länge har du spelat WoW? Sedan betan Smile fast har tagit pauser lite då och då.

Karaktärens namn: Failinator
Karaktärens klass: Shaman
Karaktärens ras: Dranei
Dina tidigare guilder: Reincarnation
Varför du lämnade den/dem? Har inte lämnat än, men jag och några kompisar startade en raiding guild pre-wotlk i syfte att raida i wotlk, men det blev som det blev o dom har sökt till otur o kommit in Smile
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: Onyxia, MC
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: Kara, grull, maggy o the eye
Dina erfarenheter av end-game instancer på 80: ingen
Din karaktärs /played: 13 dagar, 4 timmar, 16 min, 12 sec
Ditt gear (gärna en profil): http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Failinator (inte riktigt uppdaterad atm)
Dina attunes: none
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon? Madhouse, upper
Varför vill du joina Otur? Först och främst för att jag vill uppleva wotlk raiden o göra framgång, sen också för att madhouse och upper joinade Otur så jag tänkte att jag också kunde söka Smile
Vad kan du tillföra till guilden? Massor av dmg som enhancement Razz jag är också redo att respecca till resto om det behövs, men då måste jag fixa gear, fast det gör jag snabbt Razz
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs? nope not at all, så länge det inte är någon som gör så hela raidet wipar för nöjes skull hela tiden.
Hur ofta kan du raida ? Beror helt och hållet på skolan. Har jag prov, läxor, arbeten osv. så kan jag inte raida. men annars nästan varje dag Smile vi får oftast våra prov i små perioder så det kommer va ganska sällan jag måste avstå från raids.

Skriv gärna några rader om dig själv så vi vet hurdan person du är.
Hmm... va ska man säga Smile jag är mogen, jag är seriös med mitt spelande (för det mesta). Jag lyssnar på hip hop. Jag går i första gymnasiet i erik dahlbergsgymnasiet i jönköping, läser JING (en unik linje med företagsinriktning) Inte mycket mer att säga Smile Hoppas ni godkänner min ansökan. Tack för mig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Amindra
Officer



Antal inlägg : 21
Registration date : 07-08-13

Enhancement/resto Shaman Failinator Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement/resto Shaman Failinator   Enhancement/resto Shaman Failinator Icon_minitimelör dec 13, 2008 9:11 am

Vi snacka ingame.
Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement/resto Shaman Failinator
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shaman - Main resto

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: