Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Collén. Warlock.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Collén




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-01-20

Collén. Warlock. Empty
InläggRubrik: Collén. Warlock.   Collén. Warlock. Icon_minitimesön jan 20, 2008 4:20 pm

IRL namn: Victor
Ålder: 17
Bor: Halmstad
Hur aktiv är du?: spelar varje dag
Hur länge har du spelat WoW?: snart 3 år

Karaktärens namn: Collén
Karaktärens klass: Warlock
Karaktärens ras: Gnome
Dina tidigare guilder: Epic Fabriken (på min warrior; craftwerk, werk, avalanche, innervate, avalon.)
Varför du lämnade den/dem?: Epic Fabriken dog, glest med members och sällan raids. (inget för mig).
Dina erfarenheter av end-game instancer på 60: allt upp till naxx (spindel flygeln)
Dina erfarenheter av end-game instancer på 70: alla bossar i kara, mag, 3 bossar i za, scc = hydross, lurker och leo, TK = al'ar och vr
Din karaktärs /played: 24 dagar, uppemot 200 dagar på min warrior
Ditt gear (gärna en profil): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Coll%C3%A9n (tror tyvär armory är nere. om så är fallet, kontakta gärna mig ingame!)
Dina attunes: alla heroics utan lower city och keepers of time ( mindre än 1000 rep ifrån på båda).
Vilka spelare känner du från guilden om du känner någon?: Känner igen många namn men jag kan inte riktigt placera dom, om jag känner dom genom min warrior (Ferro) eller genom warlocken är också oklart. :p
Varför vill du joina Otur?: stenhård guild med bra progression!
Vad kan du tillföra till guilden?: en hel del dps, ett konstant stöd ifall det saknas members till raiden. kan även stå i tjänst med enchants till members på min warrior, har några rare enchants.
Har du några problem med många wipes i försöket att progressa dvs mycket repair bills etc om det krävs?: tss, aldrig. jag är van vid feta repair bills på min warrior, jag har tillräckligt med pengar för enchants, pots, repairs och allt som hör till raidar-livet.
Hur ofta kan du raida ?: eftersom jag bor ensam (när morsan o farsan inte är här på semester) så är det inga restrektioner på när jag måste sluta. men i allmänhet för mitt bästa med tanke på att jag går faktiskt i skola; 0200 på vardagar och ungefär 0400 på helger.
Jag pratade snabbt med plektrum innan jag applyade här och han sa att ni eventuellt behövde en affliction warlock, det går att fixa, jag är 0/21/40 just nu, men jag har nåt item som skräpar i backpacken som kan boosta mig affliction-wise. dock behöver jag lite mer spell dmg, hit och eventuellt stamina för att det ska vara ultimat. men allt går att fixa! räcker kanske med några kara o za raids med alts, heroics osv för att lösa det problemet! ( med min affliction gear har jag 10042 hp helt obuffat men tyvär bara 691 shadow dmg, då har jag inte räknat in fel armor eller någonting! ) allt det skulle även bli mycket bättre med en affliction spec! Smile
För att berätta lite om mig själv så är jag en aktiv och hjälpsam spelare. jag har alltid med pots, mat, flasks, wizard oils etc. till raids och jag är inte rädd att dela med mig om det behövs! Jag är även extremt fokuserad när det kommer till raids och heroics! Just for the record; jag är ingen heliumröstad 12 åring som försöker ljuga sig till en plats i Otur, testa mig bara, har fungerande mic, vent och ts. jag har mött allt för många sådana människor i min "karriär" inom wow att jag kan inte stå ut med dom längre. No offense nu till er (om det finns några inom guilden) som har onormalt ljus röst pga. strama stämband! <3
Hoppas på det bästa! Best regards
Collén.
Till överst på sidan Gå ner
Zitrox
Officer
Zitrox


Antal inlägg : 32
Location : My own world
Registration date : 07-08-13

Collén. Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Collén. Warlock.   Collén. Warlock. Icon_minitimemån jan 21, 2008 1:20 am

rekomenderar denna kille spelat med honom i mest heroics etc, skön kille missa honom inte ;b gl coll
Till överst på sidan Gå ner
Lorennia
Class Leader



Antal inlägg : 74
Registration date : 07-08-15

Collén. Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Collén. Warlock.   Collén. Warlock. Icon_minitimemån jan 21, 2008 7:15 am

Jag gillade applyen väldigt mkt. Att han har spelat som warrior (Då som tank hoppas jag) är det ett extra plus i min åsikt för då vet han vad man INTE ska göra Smile Men som sagt så är det upp till warlock CL att ge sista ordet. Men annars kan man ju alltid ge honom en chans Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Collén. Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Collén. Warlock.   Collén. Warlock. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Collén. Warlock.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 warlock
» Moisa Warlock
» Razki 70 Warlock
» 2nd Razki, 70 Warlock
» Grono - Warlock application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Applications-
Hoppa till: